2016年3月22日 星期二

清邁自由行(三):清邁熱辣辣古城遊


金碧輝煌的帕邢寺建立於1345


*參觀當日,有高僧在講道。


帕邢寺外的新建金色佛塔。


*出左帕邢寺,沿著直街左逛右看,呢間精品店Indra Outlet
好多旅遊書同網友都有介紹。


*買的主要是掛飾同精品,都好精緻。


*Herb Basics係清邁當地出品的香薰用品專門店。
清邁機場二樓都有一間分店,價錢同區內分店一樣。


*老友幫襯Herb Basics的產品,最上面的潤唇膏(Lip Balm)只係29銖,抵都極。



*古城太熱,結果都係返河濱區去呢間Comedara Restaurant River Terrace餐廳醫肚。


Comedara Restaurant River Terrace餐廳都係靠河而建,布置都好雅致舒服。


*太熱,食個泡飯易入口。


*難得有清炒菜,夠清。


*烤豬排,即係Ribs,好正。

來到清邁,當然先要逛逛古城區,古城區內最多的係寺廟,我地參觀左最著名的一間:帕邢寺(Wat Phra Singh)。金碧輝煌的帕邢寺建立於1345年,是清邁古城面積最大的寺廟,亦是整個清邁歷史最悠久的佛寺,香火最為鼎盛,而帕邢寺所在的朝代恰好是最具代表性的蘭納Lanna王朝。當日參觀時,殿內正有僧人講道,善信則細心聆聽。

參觀完帕邢寺,我地沿著拉查當儂路(Rachadamnoen Road)左看看右看看,其中Indra Outlet售賣精品掛飾,好多旅遊書同Bloggers都有推介,不過我就興趣不大。另一間位於十字路口的售賣香薰用品的Herb Basics,亦都係清邁必買手信之一。結果我地就在此買左超級抵買的潤唇膏(Lip Balm)(29銖)、潤手霜(99銖)、沐浴液等,非常便宜,送禮自用都咁好。提提大家,Herb Basics在清邁機場二樓都有分店,買唔夠可以臨走時再去補倉。

由於天氣太熱,中午過後,決定離開古城區,返回河濱區的Comedara Restaurant River Terrace餐廳食個午飯。天氣熱無咩胃口,我地叫左個清菜、烤豬排同鮮蝦泡飯,簡簡單單,味道都唔錯,盛惠700銖,價錢中上啦。

醫飽個肚,步行約五分鐘便返回酒店,一於養足精神,到黃昏再戰夜市區。





沒有留言:

張貼留言