2015年12月13日 星期日

元朗食玩半天遊:河背水塘+南山軒私房菜


*河背水塘家樂徑入口。


*45分鐘的家樂徑,睇到好靚的水塘景。


*平坦泥路,有樹蔭,好輕鬆舒服。


*大壩一景,亦都係家樂徑的尾聲。


*返到差不多大壩位,遠眺水塘另一景。


*鮮蝦冬蔭功烏冬,湯底好濃郁,正。


*無南山茶冰,唯有飲紅豆冰。


*朋友的炸魚包,水準普通,份量就好大。


*呢度的下午茶全部都要40蚊以上,唔算便宜。除粉麵外,仲有包類同沙律等選擇。


*星期日下午四點,客人唔多,大把位。

天朗氣清,不冷不熱,最宜郊遊。今日的目的地係元朗的河背水塘。

由元朗大榮華酒樓旁坐71號小巴,大約半小時的車程,一直坐到總站即到達山腳位置。

最初一段最為艱苦,由山腳一直上斜路,密密腳行都要行足半小時,經過埋青協的有機農場,就差不到達河背水塘家樂徑,沿著水塘而行的家樂徑全程45分鐘,泥路,平地,易行,水塘風景秀麗,行得好輕鬆寫意。之前幾次行都無乜見到行山人士,今日居然遊人不絕,有D仲係數以十人的團體,不過都無損逛遊家樂徑的雅興。

回程時,沿路折返,同樣要直落斜路,在山腳的小巴站再坐小巴返回元朗。

由於我地揀的下午茶地點係南山軒私房菜,所以在Yoho Town落車,穿過形點商場,由元朗西鐵站的J出口,直行十分鐘,到達呢間中檔茶餐廳。

下午四點,客人唔多,座位任揀。我地各自叫左一個下午茶餐,我揀左鮮蝦冬蔭功烏冬,朋友揀炸魚柳包加薯條。原來最想飲的係招牌南山茶冰(其實即凍奶茶,不過冰粒都係奶茶來的,所以就算冰融左,茶味仍然好濃郁)。可惜侍應話賣晒,我只好揀紅豆冰,味道唔錯,但豆可以再腍就仲好味;朋友的茶走奶茶則唔差。至於鮮蝦冬蔭功烏冬,湯底酸中帶辣,好濃郁,再加蝦唔少,又有雜菜和菇,非常惹味,最令我回味,都總算無白來幫襯。埋單,兩個人合共91元,以下午茶來計,唔算便宜,但都唔貴!

下次,一定要一定要再幫襯,試到南山茶冰為止。

河背水塘
前往方法:元朗大榮華酒樓旁坐71號小巴至總站下車,再步行30分鐘上山,即到達河背水塘家樂徑。

南山軒私房菜
地址:元朗黃屋村178號
前往方法:元朗西鐵站J出口向錦田方向直行十分鐘內到。

沒有留言:

張貼留言