2015年6月8日 星期一

九州自由行(四):博多運河城嘆地道拉麵


*坐100日圓巴士可以直達博多運河城。


*商場內真係有條運河!


*運河城有唔少店舖,係博多購物熱點之一。



*五樓的拉麵運動場(Ramen Stadium),有日本全國多間唔同拉麵店舖任你選擇。


*我地揀左呢間博多拉麵代表。


*拉麵同炒飯做我地晚餐,右面的炒飯真係值100分!

放下行李,稍事休息後,就在站內的綠色窗口店購買JR九州鐵路周遊券(九州北部地區適用的三日券,售價7,200日圓)兼劃好三日搭乘班次的指定席座位,由於我預早睇定所有火車的時刻表,所以不用十分鐘便搞掂。

完成後,在中央口出口外的A號巴士站坐100日圓循環線巴士,在博多運河城(Canal City Hakata)下車。呢個大型商場有齊娛樂、美食、購物、影院、劇場、酒店等商業設施,面積極大,裡面既有名牌商店(agnes b.GAP,其中GAP仲有4折起推廣,出示passport再減5%),也有特色小店,人流唔多,行得好舒服。

不過,我地主要的目的係到五樓的拉麵運動場(Ramen Stadium)醫肚,呢度有幾間來自日本不同地方的拉麵店,包括北海道、福岡、東京、宮崎、檳濱等地的代表,我地幫襯人氣旺盛的博多拉麵店──初代 秀ちゃん。我地先在店外的售賣機揀選心水食品,我地揀左一款拉麵和一款炒飯,合共只係千多日圓。店員便會安排座位,拉麵屬幼身,配料有叉燒、芽菜、紫菜、醃菜同溫泉蛋,湯底偏油,味道不錯,但唔算好有驚喜。炒飯則炒得極好,飯粒軟硬適中,配料極多,粒粒有味道,而且完全不油膩,我和朋友都俾滿分,500日圓的價錢抵到極。

Ramen Stadium的營業時間至晚上11點,大家大可先在運河城購物,待商店關門後才醫肚也不遲!

博多運河城Canal City Hakata
地址:福岡市博多區住吉1-2
營業時間:10:00-21:00(各店不同)

Ramen Stadium(拉麵運動場/拉麵競技場)(博多運河城五樓)
營業時間:10:00-23:00


沒有留言:

張貼留言