2015年5月31日 星期日

淡季新加坡遊(三):小印度邊遊邊購物


*小印度站一出就見到竹腳中心,右面前行二百米左右便是the Verge購物商場。


*上午九點幾,竹腳中心的營業食肆唔算好多,我地揀左人氣最高的黃埔蝦麵。


*蝦麵3元,熱咖啡0.9元,簡單而美味的早餐。


*竹腳中心旁有好多蔬果攤檔。


*The Verge購物商場外觀。


*Little India Arcade同樣是購物地點,售賣的主要是印度特產、紀念品同衣物。


*印度廟


*錫克廟。


*見錫克廟後,轉右,就係慕達發購物中心(Mustafa)。

第二日上午,直接坐地鐵到小印度站,一出站就係竹腳中心。竹腳中心其實係熟食中心兼蔬果市場。我地先在此嘆個地道早餐──福建蝦麵(新幣3元)配熱咖啡(新幣0.9元),簡單美味。竹腳中心亦是蔬果市場,內有好多攤檔售賣時令水果,價錢相宜。

食完早餐,我地向著實龍崗路(Serangoon Road)方向前行,街頭係The Verge購物商場(回程時會在商場地庫的昇菘昇菘超市掃貨),然後沿著Serangoon Road一直走,兩旁好多商店,而且色彩繽紛,經過小印度拱廊(Little Indai Arcade)(又係購物熱點,出售的多是印度土特產、衣物、紋身顏料)、印度廟、中央錫克廟,最後到達我地其中一個地點──慕達發購物中心(Mustafa)。慕達發其實類似家樂福,不過係再平民化一些,面積非常大,但我覺得物品較舊,亦無我地想買的部分貨品,價錢合理,但唔算極平,我地買左OWL拉茶、斧標藥油。

跟著原路折返到The Verge購物商場,前往B1樓層的昇菘超市,燈光通明得多,感覺似香港的超市,而且都有唔少特價貨品,朋友買左一箱合味道的叻沙杯麵,一個特價只係新幣1.2元(在便利店則賣新幣2元多),足足平左差不多一半價錢。

最後再返回竹腳中心買水果,原價十元三個的泰國蜜糖芒果,檔主無啦啦自動俾多兩個,即每個只係港幣11元左右,超級大個,而且好甜。

遊左半日,感覺小印度呢區幾舒服,完全唔雜亂,治安也不錯,絕對值得去。

前往方法:
地鐵小印度站一出,即見竹腳中心,向前行200米過馬路便是The Verge購物商場(昇菘超市在地庫樓層),毗鄰的馬路就係實龍崗路(Serangoon Road)。

沒有留言:

張貼留言