2015年5月31日 星期日

淡季新加坡遊(七):3D Alive Museum人多畫唔靚


*呢隻黑貓的畫功,跟曼谷分館的大黃貓,實在無得比!


*呢間分館好多細路仔的畫作,但唔太吸引。


*開館的首個小時,整個館充斥著呢班近百人的幼稚園大軍,場面一度混亂。


*畫作色彩唔太繽紛。


*新加坡特色畫作,但又唔夠立體。


*新加坡愛來魔相藝術館(Alive Museum)在Suntec City的三樓。

今個行程另一個重點活動就係去3D Alive Museum影下趣怪得意的3D畫。繼濟州、首爾、曼谷之後,今次係我同老友第四次玩轉3D立體館啦!

搭地鐵到寶門廊(Promenade)地鐵站,在Suntec City(新達城)出口即達商場入口,非常方便。呢間新加坡首家Alive Museum於2014年6月12日開幕,位於商場的三樓,分為幻覺藝術、數碼藝術及物體藝術三個主題區。

我地在十點前到達,未開門已見數以十計的幼稚園學生排著隊已心知不妙,但一場來到無理由離開,結果迫於無奈跟幾十名過度活潑的幼稚園學生爭影立體畫,場面混亂又嘈吵,實在大打折扣。事實上,館內的立體畫部分跟曼谷和首爾的相同,只有新加坡區內的幾幅係只此呢家,可惜整體的畫功質素唔太高,簡直同曼谷的無得比,既無超級大畫,也畫得唔夠細膩,兼且唔夠乾淨和整潔,整個館無一張畫作令我地覺得好難忘。價錢方面,呢間的入場費卻是四間之冠--新幣25元,折合近港幣150元,實在唔多值得呢!

影完立體畫,我地到商場地庫的Food Republic食午餐,兼且順便去Giant超市逛逛。結果在超市內,俾我同朋友發現美國拉麵控網站《The Ramen Rater》選出全球前十大好美味的即食麵之一--馬來西亞的MyKuali檳城福建蝦味麵,買四包裝仲免費送多兩包,真係喜出望外。

新加坡愛來魔相藝術館(Alive Museum)
地址:新達城購物中心(Suntec City Mall)三樓
電話:(+65)6738 3338/6738 9897
開放時間:10:00am-10:00pm 最後入場時間為9:00pm
前往方法:寶門廊(Promenade)地鐵站(環線 CC4)Suntec City出口即達

沒有留言:

張貼留言