2015年1月4日 星期日

跨年超值沖繩遊(七):那霸市內購物熱點


*國際通內的平和通商店街係那霸市內的購物熱點之一。


*在國際通內有多間分店的鹽屋出售的海鹽軟雪糕一定要試,超滑又濃郁!


*國際通街道兩旁充斥大量沖繩土產店,要買手信不妨行多幾間。


*新都心的Naha Main Place購物商場,有餐廳、時裝店同超市,係我地每晚必到的景點之一。


*Aeon百貨在小祿站有行人天橋直達好方便。


*小祿站旁的JUSCO(即Aeon)內有food court,
呢間章魚小丸子店係人龍食店,超多人排隊。


*我同朋友食章魚小丸子加炒麵做午餐,好味道。


*我買的戰利品,九成以上都係零食和手信。


*唯一一件衫,見半價就買左佢啦~

由於遊玩的日子唔多,我地主要去左牧志站至縣廳前站的國際通、Omoromachi站的新都心Naha Main Place同埋小祿JUSCO(即Aeon)那霸店逛街兼購物,三處都在單軌車站附近,易搵又易行。

(一)國際通 買手信必到熱點

*國際通:我地由單軌車牧志站開始,一直逛到縣廳前站,橫跨三個站的國際通加平和通商店街係買手信的好地方,國際通整條直街兩旁充斥著各式各樣的沖繩土特產店,有工藝品、手信及食物等,仲有唔少餐廳,其中最多的係標榜食石垣牛的料理店。

另外一條位於國際通內的有蓋平和通商店街,裡面四通八達,又係充斥著土特產店,必逛店舖之一就係鹽屋,裡面有超過100多種的沖繩鹽製品,我地買左唔少鹽製品做手信之外,仲試左海鹽軟雪糕,第一啖有少少鹽味,然後就係濃滑的奶味,380日圓,超正。牧志公設市場亦在平和通內,有好多新鮮海產出售,類似東京築地市場。

國際通前往方法:牧志站、榮美橋站、縣廳前站均可以步行往國際通

(二)吉之島 百貨餐飲樣樣齊

JUSCO(即Aeon)那霸店:在小祿站旁,裡面除有food court(必吃食店係築地人氣章魚小丸子同炒麵)之外,仲有不少店舖值得行,而且適逢元旦,好多大大個超值福袋選擇,朋友就用10,000日圓買左個adidas福袋,內有一套運動服,一件外套,一件T恤同一頂帽,總值超過30,000日圓,尺碼合身,顏色亦合意,朋友頻呼好抵!

JUSCO(即Aeon)那霸店前往方法:連接小祿站,有天橋直達

(三)新都心Main Place 慢慢掃貨到凌晨

Naha Main PlaceOmoromachi站步行約10分鐘,由於在東橫INN附近,而且營業至凌晨,所以我地每晚都去打個轉。裡面有餐廳、超市、電器店同時裝店,我就鍾意逛超市,仲買左大量零食添。呢度的店舖亦有唔少福袋供應,朋友又買左10,000日圓的福袋,內有等值逾30,000日圓的物件,同樣係佢心頭好!

新都心Naha Main Place前往方法:Omoromachi站步行約10分鐘




沒有留言:

張貼留言