2011年2月7日 星期一

新年曼谷遊(二):食勻酒店三餐


 *早餐自助餐的生果選擇好多,尤其鍾意柑仔,好甜。


 *即叫即整的河粉同雞蛋。


 *下午茶時段,酒吧的環境清淨,坐得好舒服。


*叫凍檸茶變左凍檸雜,不過都幾好飲。


 *煙三文魚配七彩雜菜絲,撈埋一堆,有風生水起的意頭,不過唔多好食。


 *冬蔭公湯勁濃,蝦肉爽口,但實在太鹹。


 *超正的濕炒河,蝦肉大大粒,呢餐最美味推介。


*就係呢兩串等到我地頸都長,結果部長又送果汁又俾八折我地。

早餐:種類唔多,夠在多生果
酒店包早餐自助餐,朋友唔食早餐,惟有一個人一邊嘆早餐,一邊嘆睇雜誌。
以自助餐來講,唔算太多種類,都係大路食物:西式有煙肉、芝士、腸仔、雞蛋、麵包、榖物、果汁等,熱食則有泰式湯麵、炒雜菜、咖喱、炒飯等,最正係多生果,尤其呢度出產的柑仔,雖然細細個,不過好甜,食多幾個都唔錯。

下午茶:welcome drink免費
酒店送的welcome drink除左有咖啡、茶、果汁之外,居然仲有啤酒同cocktail選擇,算係幾有誠意。不過,我結果都係揀左凍檬雜(雖然我叫的係凍檸茶,但唔知點解來左凍檸雜),幾好飲。環境方面,呢間bar下午茶時間無乜人,梳化位好好坐,慢慢hea下傾下偈都幾好。

晚飯:等到頸都長,送果汁兼有八折
由於唔想頻撲,第二晚係酒店大堂食晚飯,我地叫左煙三文魚沙律、冬蔭公湯、泰式蝦炒河同埋印度烤雜菜串(Kebab)。

。煙三文魚沙律:朋友點的沙律,應該係魚生撈起的新春菜式,將魚生撈埋其他切絲的雜菜同食,有風生水起的意思,但坦白講,唔係咁多好,我寧願食普通的西式沙律。

。冬蔭公湯:好濃,蝦肉爽口,走左辣椒後唔算好辣,不過鹹得滯,飲晒一定有腎病~

。烤雜菜串:食左大半個鐘,唔知點解呢個雜菜串遲遲未來,後來部長親自過來話因為有野drop左,所以要再整過,但又無詳細解釋。等到我地差不多話唔等時,佢地先送上來。真不明白,只係兩大串雜菜,就算跌左再整過都唔使咁耐啦。可能部長見我地不滿,送左兩杯橙汁俾我地,可惜我地??先飲完welcome drink,加上碟碟份量好大,都唔多飲得落。

埋單時,服務員再表示歉意,仲話部長俾左8折我地,原價1,000多銖的一餐,折實只係800幾銖,咁好的服務態度值得讚揚!

沒有留言:

張貼留言