2016年10月18日 星期二

赫爾辛基慢活遊(二):Hellsten Helsinki Parliament性價比高


*雙人房非常闊落,旁有梳化椅和茶几。


*另一邊有餐枱和四張椅。


*雪櫃、微波爐、電水壺、電磁爐都有齊。


*餐具齊備。


*由於酒店無餐廳,每朝自己炮製心水早餐仲正!


*浴室較細,只有三合一沐浴用品,無牙刷牙膏。 


*懷舊升降機只限3人乘坐,仲要人手推門,好興趣。



*酒店建於1912年,只有五層高,但保養得非常好,四周住宅包圍,環境好清靜。


*酒店就在呢座國家博物館後園不遠處。


*酒店往上走,十零分鐘便到達奧林匹克體育館。


*酒店距離西貝流士公園大約20分鐘腳程。

我在Expedia訂的係芬蘭航空直航赫爾辛基(9月22至10月5日),再加12晚住Hellsten Helsinki Parliament,價錢唔使一萬蚊,真係好超值。

Hellsten Helsinki Parliament位於國家博物館的後園步行幾分鐘即到,坐芬蘭機場巴士可以在Hesperian puisto站(即中央車站總站前一站)下車,轉入內街(國家博物館後面),幾分鐘便到酒店,相當方便。另外,要出門前往市中心,可以選擇步行約15分鐘,又或在國家博物館站搭4號、10號、7B等電車坐一個站即達。

酒店屬三星級酒店,坐落在住宅區,環境非常寧靜。雖然落成於1912年,完全唔覺老舊,有一座古舊、只能容納三個人的升降機,要人手推門,非常有趣。

二人房間相當寬敞,達四百呎,有枱有椅有梳化,煮食爐具(微波爐、電磁爐、雪櫃、電水壺、杯碟刀叉、洗潔精、砧板等)一應俱全,所以我地每朝早餐都係自家炮製。不過,浴室只有三合一的沐浴液,無牙刷牙膏,亦都無拖鞋。

另外,酒店地庫有獨立芬蘭浴室可以借用,使用時間由晚上5點至11點(在門外的時間表寫上房號預訂使用時間),裡面有毛巾和沐浴用品,非常乾淨,我地用過兩次,體驗芬蘭浴的滋味都唔錯。地庫仲有洗衣機可免費使用,洗衣液則只要1歐元就可以。

值得一提的是,房間唔係日日打掃,只在星期三及六清潔,垃圾和杯碟要自行清理。對我地而言,問題不大。不過,由於我地住12晚咁長,酒店方面卻無提供足夠的廁紙,就算清潔當日都可以忘記提供,結果我地前後四次致電前枱又直接留書,提醒Housekeeping記得留足夠廁紙俾我地,最後仲要寫到明四卷,先真係俾足我地,呢一點其實前枱應該預早跟Housekeeping溝通吧。

酒店最近的景點除左國家博物館外,仲有岩石教堂(即聖殿廣場教堂,芬蘭語Temppeliaukion kirkko,俗稱岩石教堂),步行20分鐘左右亦可以埋西貝流士公園。國家博物館對面就係環境優美的蝶略灣(Töölönlahti),晨運散步之選。再往上行就係奧林匹克體育場,旁有長跑之神Paavo Nurmi跑步英姿的全身銅像。

總而言之,酒店的性價比極高,在赫爾辛基來講絕對值得推介。

Hellsten Helsinki Parliament
地址:Museokatu 18, Eteläinen Suurpiiri, 00100 Helsinki
前往方法:坐電車(47A10)在Kansallismuseo站下車,穿過博物館的庭園再走三分鐘即到。
網址:
hellstenhotels.fi/Hellsten_Hotel_Apartments/Helsinki_Parliament

沒有留言:

張貼留言