2016年4月18日 星期一

RBTea嘆甜品兼傾偈都唔錯


*呢個香蕉雪糕窩夫要五十幾蚊。味道唔錯。


*朋友的岩鹽下的焦糖咖啡,佢話有少少鹹,仲講笑話有初戀感覺!(千祈咪信)


*我呢杯抹茶紅豆雪糕好好飲但好邪惡,而且唔平,五十幾蚊。


*另一個朋友的鮮水果茶,熱飲,佢話唔錯。

上星期四晚,在旺角滾水淥腳食完晚飯後,意猶未盡,於是轉戰太子,在始創中心搵左呢間小店繼續傾偈兼食甜品。

小店採取自助形式,自己搵完位,再自己去門口落單。不過就有侍應送食物來。

我地三個人,各叫一杯飲品,另加一個窩夫做甜品,埋單190蚊,以輕食同飲品價錢來計,完全唔便宜。不過,甜品同飲品質素好唔錯。我尤其鍾意自己嗌個杯抹茶紅豆雪糕沙冰,紅豆腍綠茶味適中,加上沙冰做底,好濃郁,不過就肯定肥爆。至於窩夫,都好大埋頭,而且奉上來時都微暖,應該係即叫即做,食落若可以再脆身D就仲正。其中一個朋友叫左杯埋在岩鹽下的咖啡(全名長到嘔,而且岩鹽又唔知乜東東,英文叫salted chesse),不過佢話幾好飲,有極微鹹味仲有初戀的感覺,我就覺得純粹搞笑多D啦!另一個朋友的鮮水果茶幾骨子,佢話都好飲。

總結而言,飲品和食物水準唔錯,而且我地有八點幾一直坐到十點,傾偈都傾得幾舒服,四周人聲唔太嘈,所以都算係傾偈同食輕食的好地方。

RBTea
地址:太子彌敦道750號始創中心2樓232號舖

沒有留言:

張貼留言