2015年11月21日 星期六

跟團追韓楓(四):高麗大學、南山公園、三清洞、仁寺洞


*高麗大學。


*高麗大學的校園內好多楓葉。


*高麗大學的歐洲式建築。


*南山公園。


*南山公園。


*南山谷韓屋村:居然見到穿韓服男女正在拍攝廣告片或海報之類,驚喜~


*o'sulloc茶室:綠茶特飲裡面有綠茶雪糕再加綠茶沙冰,超濃郁;
再配綠茶蛋糕,絕對可以用「濃滑綿軟」四個字來總結。


*人人廣場Ssamziegil位於仁寺洞大街,今次都係第一次來。


*人人廣場Ssamziegil內全是手作小店。

由於連續兩晚住仁寺洞IBIS,最方便散水自由行,加上朋友作病,更加有借口離團。

第四天早上,我地先遊高麗大學。高麗大學係韓國最大的私立大學,韓國私立大學排名第一,被韓國人簡稱為「高大」,這簡稱在不經意間表現出了高麗大學在韓國人心目中的地位。校園的建築採用古典的歐洲式風格,校園內種滿楓樹,秋天時係賞紅葉的勝地。

一出高麗大學站,右邊就係大學的所在。上午11點,校園好靜,我地兩個香港人當然好守規矩,慢慢行靜靜影,唔會亂闖課室或教學大樓。果然,校園內好多楓葉已變成火紅,有部分甚至開始枯謝,配上歐洲式風格的建築物,令人恍如置身歐洲之中。可能高麗大學稍遠離明洞、東大門,外面又無好似梨大購物街的旅遊熱點,所以在遊客心目中的名聲唔及梨花女子大學,亦令佢暫時唔會出現人滿之患。12點多,各個課室相繼放飯,三五成群大學生充斥大學校園,又係時間我地呢D外人要撤退啦!

轉往忠武站,到南山環迴步道賞經葉,然後返回南山谷的韓屋村閒遊。呢個行程,我在2013年的春天來過。上次係櫻花季節睇春色,今次就睇秋天楓葉,各有美態。南山北面環迴步道(North circuit)的兩旁,同樣出現顏色深淺不一的楓葉,遊人唔算好多,逛得寫意,也遊得開心。反而落番去韓屋村,就充滿著遊人,尤其內地旅客,所以稍微停留就去吃午飯啦~

下午坐車到安國站,先遊三清洞。雖然舊年11月已遊過一次,不過朋友無來過,而且我都好鍾意呢個地方,所以繼續翻炒舊景點。逛到咁上下,居然見到o'sulloc茶室,當然要吃個下午茶。呢幾年來過四五次韓國,今次先幫襯o'sulloc!我揀左杯綠茶特飲,裡面有綠茶雪糕再加綠茶沙冰,超濃郁;再配一件綠茶蛋糕,絕對可以用「濃滑綿軟」四個字來總結,雖然兩樣盛惠12,000韓圜,但實在令人回味無窮!

黃昏時分,我地行番落仁寺洞,反而係朋友出擊的大好時機,因為佢最心儀的韓式小袋通街有得賣,令佢心花怒放。

晚飯後,行番入橫街,就係我地酒店所在,好方便。

高麗大學
地址:首爾城北區安岩洞5街高麗大學  
交通:首爾地鐵6號線高麗大學站

南山谷韓國村及南山公園步道
前往方法:忠武路站3、4號出口,一出即有指示牌顯示,轉入橫街約100多米即到韓國村。再從韓國村往上前行約15分鐘,就可以到達南山公園步道。

三清洞路
前往方法:只要搭乘地鐵 3 號橘線,在「安國站」1 號出口下車,在安國洞很大的十字路口右轉,一直往上行就是,走到三清洞路入口約10分鐘腳程左右。

沒有留言:

張貼留言