2015年2月2日 星期一

曼谷寫意遊(三):3D美術館畫靚超值又好玩


*呢隻超級大大貓好可愛,同佢合照的話,立時變成一名「小人」。


*走進呢幅色彩繽紛的巨型大畫,恍如置身愛麗斯夢幻仙境之內。


*星期五的早上,遊客唔多,想影幾耐都得!


 *館內經常見員工清潔打掃,所以好乾淨。


*想試試舉起左上角的跑車?無難度啦!


*仲有錯體畫。你見到乜東東呢?

玩過韓國濟州同首爾的3D立體畫之後,我同老友都上左癮,所以今次行程的亮點一定係「Art in Paradise3D美術館。

曼谷有兩間呢類立體畫美術館,論方便就腳一定係位於MBK商場的一間,不過睇過網友的評價之後,決定都係去遠少少的「Art in Paradise3D美術館。該館位於Thailand Cultural Centre站旁的Esplanade商場內。

我地預先在泰友營列印左100銖的優惠券,所以門票折實只係200銖(約49港元),仲平過韓國!

在美術館的入口,會有工作人員免費為我地二人拍攝左一張大小人趣怪照片(呢張照片會放在最後放在門口旁的位置,免費送俾訪客留念,而且仲要係過埋膠的5R大相,令人好驚喜!),佢除左用佢部專業相機同我地影之外,仲會用我地的相機再影多兩三張,服務一流。提提大家,入場前必須除鞋,保管鞋的人員會每人派發一個鞋袋裝鞋,逛完後在出口處憑號碼牌來領鞋就可以。

美術館唔算好大,分兩層樓,作品超過150件,分為六個地帶,各有唔同主題,有歐洲景色、森林原野、浪漫同經典等有大有細,細如牆上小掛畫,大如畫滿整面牆的超級大畫,令人恍如走進愛麗斯夢遊仙境之內,部分作品仲配上電子設計,好似你走近一塊熒光幕,就會有兩個大公仔出現並且落在你身上,只要你伸出手腳手舞足蹈的話,就會和大公仔混為一體,在螢幕上出現,睇起來好似像大公仔在跳舞咁,好有趣。

最值得一讚的是,工作人員仲好主動走上前來充當我地的攝影師,兼且教埋我地點擺甫士,影得快而準,於是好多張合照都係由佢地幫我地操刀!加上場內不停見清潔工作拖抹地下,所以環境好乾淨,就算瞓身影相都唔驚!

結果,在美術館足足消磨左兩個半小時,各自影左近200張相。臨走時,再收到美術館免費送的5R過膠靚相,更加喜出望外,好滿足!

Art in Paradise Bangkok
地址:99 Esplanade Room No408 4th Floor Rachadapisek Road Din Daeng Bangkok 10400
電話:662-6609130
營業時間:10:00-22:00
前往方法:在Thailand Cultural Centre MRT站的3號出口出來後,往左手邊看,「Art in Paradise」就在旁邊 Esplanade 購物商場的4樓,玩完後,可以在商場的左面前行 分鐘,到 Robinson 百貨公司和Big C Extra 超市掃貨。
門票:300銖
泰友營Art in Paradise優惠券(慳100):http://www.thailandfans.com/blogs/details/156

沒有留言:

張貼留言