2015年1月4日 星期日

跨年超值沖繩遊(四):日本料理好抵食


*Naha Main Place一樓的和風亭係我地兩晚的醫肚地方。


*我的除夕晚餐:海鮮飯定食,魚生好多又新鮮。


*食完海鮮定飯定食,再來一個宇治金時刨冰做除夕甜點,好滿足。


*和風亭再食元旦晚餐:今次係小海鮮飯加天婦羅,同樣好豐富。


*元旦夜,又點可以唔食當地甜品,類似湯丸加紅腰豆,可惜糖水太甜啦!


*和風亭三款冬日限定的定食,價錢都係2,000日圓或以下,實在好抵食。


百甕(Momogahmi)居酒屋的晚餐小食:紅薯天婦羅(前)和炒苦瓜(後)。


百甕(Momogahmi)居酒屋的晚餐小食:青木瓜絲春卷。


百甕(Momogahmi)居酒屋的沖繩麵(Okinawa Soba)


*百甕(Momogahmi)居酒屋位於二樓的門口。

呢幾日,餐餐都係食日本料理,其中兩餐晩餐都係在新都心Naha Main Place的一樓和風亭解決。據我地觀察所得,和風亭人氣指數極高,而且定食價錢相宜(約1,500左右),最正係醫完肚後可以即時購物好方便。

我兩餐都係食佢地的冬季限定的套餐,第一餐係海鮮飯定食,有大大碗魚生飯(魚生包括魚籽、帶子、吞拿魚、三文魚、蝦等)、茶碗蒸同味噌湯,海鮮新鮮又豐富,白飯軟熟帶微溫,價錢連稅只係1,490日圓,抵。

第二日就揀左另一個海鮮小飯連天婦羅定食,今次海鮮飯雖然細碗,但依然好足料,都有魚籽、帶子、吞拿魚、魷魚等,同樣有茶碗蒸同味噌湯,依然水準唔錯,價錢連稅1,382日圓,又係抵。

和風亭
地址:新都心Naha Main Place一樓
前往方法:由單軌車Omoromachi站步行約10分鐘

至於第三日的晚飯,就在國際通的百甕(Momogahmi)居酒屋解決。餐廳位於二樓,要除鞋內進,仲要坐榻榻米,不過見人氣指數幾高,而且供應的是沖繩食品,辛苦D跪坐都值得啦。

我地點的除左每人一碗沖繩麵(Okinawa Soba)之外,仲有幾款沖繩小食包括炒苦瓜(連雞蛋豆腐同炒,苦瓜較香港的爽口,甘甘地,幾好味)、紅薯天婦羅(唔配天婦羅豉油,改沾海鹽同吃,乾食,另有一番風味)、木瓜絲春卷(有D似泰式米卷,沾醬汁同吃,好清新)、豆腐(質感和味道都比香港的濃而厚,豆香無得頂),至於沖繩麵的湯底清而略帶油,配料包括魚片同豬肉,賣相和味道較平實,我都係鍾意東京同北海道風味的拉麵多些。

埋單計,四個人只係6,000日圓,都係好便宜。

國際通的百甕(Momogahmi)居酒屋
地址:Ryukyu central building 2F, 1-2-25, Makishi, Naha-shi, Okinawa, 900-0013
前往方法:由單軌車牧志站國際通方向步行約10分鐘

沒有留言:

張貼留言