2013年2月4日 星期一

首爾冬遊記(十七):明洞全州中央會館獨食石鍋飯加大醬湯


 *我地由二樓側門進入店內。最初以為呢個活動公仔係真人,嚇得我地丫!


 *餐牌中英韓日文均有,而且有圖片可以睇,唔驚唔識叫。


 *美味的豬肉石鍋飯,一個人食晒,旁邊的冷菜亦掃清光,仲要添加泡菜兩次!


 *濃郁的大醬湯唔合朋友的口胃,結果我捨命飲晒落肚,
兼且食左幾啖白飯送湯添!呢勻真係變大胃王!


*由正門出番去明洞,就見到會館的宣傳大叔!


由南山玻璃升降機原路下山回明洞,居然俾我發現旅遊書推介的全州中央會館明洞總店,梗係要幫襯食番碗石鍋飯啦!

朋友因為腸胃唔舒服,無乜胃口,原本打算我食豬肉石鍋飯,佢飲大醬湯。

豬肉石鍋飯(10,000韓元)新鮮熱辣送上,經我快速攪拌後,飯餸撈埋一堆後,香味勁濃帶微辣,密密食到停唔到口,真係無得頂!

輪到更為濃郁的大醬湯(7,000韓元)上場,可惜朋友完全無胃口,只能夠飲石鍋飯送的大豆芽清湯,而我只好捨命飲埋成碗大醬湯,湯料好多,用鮮蝦、蜆等海鮮熬製,一飲之下,哇,真係不得了,超級濃郁!不過,有少少鹹,我再用附送的白飯撈湯,中和鹹味,更覺滋味!

食完石鍋飯,又飲完大醬湯,我仲食晒所有五六碟冷菜,居然剛剛好,無飽到上心口的感覺!估唔到來左首爾,我變左大胃王添!

一個人食左17,000韓元,完全值得回味!
 
全州中央會館前往方法:
地鐵明洞站6號出口步行約3分鐘(不過若好似我地咁去搵南山升降機時,就會發現對面馬路有呢間店的二樓側門入口。)

全州中央會館石鍋飯95折優惠券:
http://www.konest.com/contents/gourmet_mise_map.html?id=1485

沒有留言:

張貼留言